VIOLETA'S VINTAGE KITCHEN


Am descoperit, de curand, acest mic local cochet si modern, in stil vintage, pe strada Batistei, colt cu J.L.Calderon. Trebuie sa recunosc ca de cand am intrat prima oara pe usa restaurantului, am ramas placut surprinsa de acea atmosfera intima influentata de catre designul bucatariei de la inceputul secolului XX. Se pare ca aranjamentele interioare au fost asigurate de La Strada Deco. Pe langa acestea, localul mai beneficiaza si de o mica terasa pentru cei fumatori. Dar ceea ce mi s-a parut esential de mentionat este faptul ca toate mancarurile sunt preparate in casa, chiar de catre Violeta, din ingrediente proaspete si naturale, fara conservanti. "Gatesc sanatos, cat mai natural posibil, mancare de casa. Bucataria mea, in care bunica s-ar simti in largul ei, are arome din trecut, dar nu si cuburi sau plicuri cu amestec magic" a precizat Violeta intr-un interviu mai vechi. Din aceasta cauzameniul nu este foarte incarcat, dar se schimba in fiecare zi si ii puteti afla continutul intrand pe www.violetas.ro.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment