MUZICA IN VIATA MEA


Acest articol participa la concursul Radio Whisper! "Music is well said to be the speech of angels" a scris Thomas Carlyle cu ani in urma! Cu alte cuvinte...sa scrii despre muzica este ca si cand ai scrie despre o opera de arta. De multe ori...acest lucru inseamna sa faci un review asupra unui concert, piesa sau solist, dar muzica inseamna mai mult de atat; este acea poezie a aerului care iti inunda sufletul cu fiecare nota ce-ti ajunge la inima. Muzica a patruns in viata mea odata cu primele piese al Madonnei, Celine sau ale talentatei Mariah Carey. Cu timpul, am ajuns sa le ador pe Britney si Christina Aguilera, si inca mai ascult "Baby One More Time" sau "Genie In A Bottle" pentru ca au fost singurele melodii pe care am ajuns sa le categorisesc drept hituri peste noapte la vremea respectiva..Cum poti avea o viata fara muzica din moment ce muzica este peste tot in jurul tau, te inconjoara si face parte din propria ta experienta de viata, din inima si gandurile tale? Pentru mine, muzica a fost tovarasul meu de joaca, iubirea mea, pasiunea mea. Cred ca muzica este unul dintre cele mai bune mijloace de a te bucura de viata. Intotdeauna pentru mine ea a fost mai presus de orice cuvinte, asemeni literaturii inimii pentru ca, precum zice un proverb..."music is love in search of a word".

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment